25 svar på ”Skogen är på plats!”

  1. Okej: Allt som syns på bilderna är nytt förutom diskmaskinen som bara fått en ny vit skiva på fronten. Golvet är inte bytt heller.

  2. aha ok. Det nya köket är mycket snyggare än de gamla. Gillar speciellt skogen vid diskbänken.

  3. Måste ju vara trevligt att laga mat i ett så fint kök. Är det något som skyddar skogen från att få matrester eller smuts?

  4. ok:P hade inte läst där så noga. Mest läst på sidan där du lagt ut bilderna. Men såg något om en glasskiva ”Nu är tapeten på plats bakom bänkskivan. Nu fattas bara glasskivan” Bra att ha glasskiva då blir det som kakel eller något :P hårdvägg iallafall (och lätt att rengöra)

  5. Men vad coolt med skog.
    så ser det nästan ut i mtt kök men det är ett fönster ;)
    tjing från skogen
    Guggu

  6. Hede någon förklarat en skog i köket hade jag inte gillat det, men fan det var ju riktigt coolt. Snyggt kök i övrigt också.

Kommentarer är stängda.