Detta är ett äldre inlägg från Henrik.net.
Sidan finns kvar som en del av webbplatsens arkiv, men innehållet visas inte längre publikt i sin ursprungliga form.
Detta är ett äldre inlägg från Henrik.net.
Sidan finns kvar som en del av webbplatsens arkiv, men innehållet visas inte längre publikt i sin ursprungliga form.
Kommentarer är stängda.
Varför inte 16-gigaren? Den är jag sjukt sugen på. Å andra sidan har jag Tre som operatör så det är kört oavsett vad…
Visst kan vi ordna 16 GB för den som vill ha den. Maila för prisuppgift.
Du tar alltså 2 100 kr för att fixa till luren. Är inte det ganska saftigt?
Är det inte också numer ganska enkelt att fixa det där själv?
Brian, du är välkommen att fixa både telefon och ”det där” själv. Jag har hört att flyg ToR USA nu går att få för bara 5000 spänn. Go go!
Jag respekterar att du gör business av det hela. Tyckte bara det lät lite mycket. Men jag kanske är naiv som tror att det är förhållandevis enkelt att fixa över en lur hit från staterna, via vänner som bor där eller reser dit.
Brian, tänk på att det kanske inte bara är jag i den kedja som fixar hit telefoner. I det senaste fallet så tog jag ett par hundringar i påslag per telefon. Inga 2.100 kr alltså.
Slarvigt att inte ha egen direktimport utan mellanhänder ;)