6 svar på ”Att blogga via mobilen”

  1. Hej. Har oxå kommit på den lösningen men ibland funkar det inte. Bilderna och texten kommer till Flickr men sänds inte vidare ibland. Vet inte vad det beror på. För stor bild? åäö? Skumt. Har du märkt det oxå?

  2. Provade den lösningen idag… men det dyker aldrig upp några bilder på varken Flickr eller bloggen… :(
    Nån som vet nåt om problemet?

  3. Visste inte ens om att man kunde köra blogger i K800i. Testade idag och det fungerar ju hur bra som helst.

    Verkar dock finnas begränsning i att man bara kan skicka en bild i taget (spelar ingen större roll i o f s) samt att man inte kan enbart textblogga (konstigt?!?!).

    Som vanligt går det inte heller att skicka in en video till Blogger. Tycker det borde fixas så att det går!!!

Kommentarer är stängda.